< BLOK 7 ~ Muscle Tension Dysphonia |
jopolijpijn |
Geplaatst: 10-06-2011 19:52:52 |
|
|
|
Hej,
Bij MTD krijg je eerst twee onderverdelingen: 'wat je hoort' en' wat je ziet'
Zouden we die ook moeten kennen? Of zijn die Muscle Tension Parameters genoeg zijn ?
Pff, dat was echt geen makkelijk stuk !
xx
En jeuj ik ben de eerste op het forum ! |
|
|
Terug naar boven |
|
Tine |
Geplaatst: 13-06-2011 19:19:53 |
|
|
|
Geen idee.
Heb dat voorlopig nog niet echt geleerd omdat ik er het nu niet echt van inzag...
Vroeg me ook nog af:
Bij tandheelkunde: moeten we al die dingen kennen die in speeksel zitten (met uitleg?) want herinner me dat we daar heel snel zijn overgegaan, maar heb er niet letterlijk bijgeschreven dat we t niet moeten kennen...
x |
|
|
Terug naar boven |
|
jopolijpijn |
Geplaatst: 13-06-2011 19:49:06 |
|
|
|
Caro heeft zich dat ook al afgevraagd van dat speeksel...
Ik heb gewoon zowat ongeveer geleerd, voor wat wat dient, de belangrijkste dingen. Het lijkt mij ook niet het belangrijkste van die cursus..
xx |
|
|
Terug naar boven |
|
Caro |
Geplaatst: 13-06-2011 21:07:38 |
|
|
|
Ik heb bij MTD een poging gedaan om het in mijn hoofd te proppen, maar het ging echt nie goe, veel tijd mee verloren. Kwas vooral da laatste ah leren, van wat je ziet, omdat da zo uitgebreid stond. Maar uiteindelijk ken ik het toch niet hoor !
Ik had bij speeksel geschreven: 'nota van nemen'. Dus kdenk nie dat hij dat gaat vragen... |
|
|
Terug naar boven |
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
|